موبایل: ۰۹۱۲۵۳۶۳۸۶۴

آدرس : تهران – مجیدیه جنوبی – خیابان کرمان شمالی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

نکات مهم در حین عقد قرارداد بازسازی ملک + نمونه قرارداد

نکات مهم در حین عقد قرارداد بازسازی ملک + نمونه قرارداد

نکات مهم در حین عقد قرارداد بازسازی ملک

همیشه تو زندگی روزمره ما آدمها یک سری کارها هست که هرگز فراموششون نمی کنیم مثل اسباب کشی یا بازسازی خانه که می توانند تبدیل به یک خاطره خوب یا خاطره بد شده و در هر صورت در ذهن ما خواهند ماند. ما در این مطلب قصد داریم تجربیات هوم سرویز را در اختیار شما قرار دهیم تا این امور به خاطراتی خوب در ذهن شما مبدل شوند.
بازسازی منزل را حتما همه ما حداقل یک بار در زندگی تجربه کرده یا خواهیم کرد، یکی از سخت ترین کارها میتواند باشد اگر برنامه ریزی لازم در خصوص آن صورت نگیرد.

ارزیابی ملک تجاری توسط کارشناس رسمی دادگستری

انتخاب شرکت بازسازی منزل

انتخاب شرکت بازسازی مناسب برای هر پروژه ای از جمله پروژه بازسازی منزل یک دغدغه بزرگ محسوب می شود. هوم سرویز اثبات می کند که انتخاب یک شرکت بازسازی خوب شانسی نیست و نیاز به تامل در این خصوص دارد:

  • قبل از هر چیزی نمونه کارهای بازسازی قبلی پیمانکار یا شرکت بازسازی را ببنید و حتی اگر این امکان وجود داشت از نزدیک کارهای قبلی پیمانکار را مشاهده کنید. 
  • حتما با مشتریان بازسازی قبلی آن پیمانکار یا شرکت بازسازی صحبت کنید و از چند موضوع اطمینان حاصل کنید: خوش قولی و پایبندی به تعهدات، انصاف، تمیزکاری.
  • پیمانکار بازسازی را انتخاب کنید که توان و اعتبار لازم برای یک خرید بهینه و به صرفه در بازار را داشته باشد.
  • به رزومه و نمونه کارهای قبلی پیمانکار یا شرکت بازسازی اکتفا نکنید و حتما کلیه اعضای تیم پیمانکار را شناسایی کنید. از قبیل: نقاش، سرامیک کار، لوله کش، برقکار، کابینت کار و …
  • از نظرات پیمانکار یا شرکت بازسازی استفاده کنید و بگذارید تمام نظرات خود را بیان کند ولی تصمیم نهایی را خودتان بگیرید.
  • حتما مجوزها و مدارک هویتی پیمانکار یا شرکت بازسازی خانه را کنترل نمایید.
  • در انتخاب شرکت بازسازی عجله نکنید و اجازه دهید حداقل ۳ نفر به شما پیشنهاد ارایه کنند. 

نکات مهمی که هنگام سفارش و عقد قرارداد بازسازی منزل می بایست رعایت شود.

در وصف اینکه قرارداد بازسازی چقدر اهمیت دارد و به این موضوع حتما باید به عنوان یک موضوع اساسی در هنگام بازسازی خانه و انتخاب پیمانکار بازسازی توجه کرد.

در این بخش تمام جوانب یک بازسازی خانه در آن گنجانده شده و از لحاظ قانونی و حقوقی مورد تایید است را برای شما در نظر گرفته است.

قرارداد بازسازی منزل:

  • مشخصات کامل شرکت بازسازی خانه را اخذ کنید.(نام نام خانوادگی کامل، کد ملی، آدرس کامل محل سکونت، آدرس محل کار
  • در قرارداد بازسازی منزل قید نمایید که چه کسی مسئول خارج نمودن نخاله ها و مصالح بوده و همچنین در چه مدت زمانی می بایست آنرا خارج نماید و مسئول پرداخت هزینه های این بخش جه کسی است.
  • در قرارداد بازسازی خانه به صورت شفاف مشخص نمایید که چه کسی مسئولیت خرید مصالح ساختمانی، اجناس و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت.
  • در صورتیکه تامین کننده و یا خریدار اجناس و اقلام، پیمانکار بازسازی باشد، می بایست کیفیت، برند و سقف قیمت جنس یا کالا توسط طرفین مشخص شده و پیوست قرارداد بازسازی شود و در صورت تمایل به خرید اجناس با مبلغ بالاتر، مازاد هزینه بر عهده مشتری می باشد.
  • به منظور جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای سایر ساکنین ساختمان در حین اجرای مراحل بازسازی ساختمان، مسئولیت نظافت روزانه مشاعات را در قرارداد مشخص نمایید.
  • مسئولیت فروش ضایعات بازسازی و همچنین تعیین تکلیف درآمد حاصل از ضایعات را مشخص نمایید.
  • مسئولیت اخذ مجوزهای بازسازی ساختمان را در قرارداد مشخص نمایید. (شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی و همچنین اخذ مجوز از اهالی ساختمان جهت اجرای بازسازی خانه) 
  • شرح کلیه کارهای مدنظر جهت بازسازی منزل نظیر نقاشی، لوله کشی، ساخت و نصب کابینت و کمد دیواری، کاغذ دیواری، کاشی و سرامیک، برقکاری، کانال کشی و … در قرارداد به صورت کامل اشاره نمایید و حتما تاریخ شروع و تاریخ پایان هر مرحله از بازسازی را مشخص نمایید.
  • در هر یک از مراحل بازسازی منزل و پس از اتمام، پیشنهاد می گردد کلیه موارد از قبیل هزینه و کیفیت کار و موارد مورد نیاز به اصلاح را صورتجلسه کنید.
  •  مبلغ تعهدات و هزینه بازسازی را به صورت صریح در قرارداد مشخص نمایید.
  •  پیشنهاد می کنیم طرفین قرارداد بازسازی خانه جهت تضمین خدمات و اطمینان از روند اجرای قرارداد تضامین لازم(معادل مبلغ قرارداد) را نزد ………………. به عنوان مرضی الطرفین به صورت امانت قرارداده و در اتمام قرارداد و جلب رضایت طرفین، تضامین خود را تحویل بگیرند.
  • مبالغی را جهت جریمه و یا تشویق پیمانکار یا شرکت بازسازی ساختمان از لحاظ کیفی و زمانی در قرارداد در نظر بگیرید.
  • لحاظ نمودن آیتم های بالا در قرارداد می تواند خیال شما را از بستن یک قرارداد بازسازی منزل خوب و مطمئن راحت کند.

دریافت نمونه قرارداد بازسازی ملک

نمونه قرارداد پیمانکاری بازسازی ساختمان.pdf

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.

برچسب‌ها
Dispute resolution between the employer and the contractor by an official judicial expert آزمون کانون کارشناسان آزمون کانون کارشناسان 1400 آزمون کانون کارشناسان بهمن 1400 ارزیابی املاک ارزیابی املاک، کارخانجات، زمین، فروشگاه، برج، ویلا ارزیابی اموال منقول ارزیابی اموال منقول و لوازم خانگی و اداری توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی سرقفلی ارزیابی لوازم خانگی و اداری ارزیابی لوازم خانگی و اداری و اموال منقول توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک ارزیابی ملک تجاری ارزیابی ملک تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در منطقه یک تهران ارزیابی کارخانجات امیرامیدی امیر امیدی بتن تامین دلیل توسط کارشناس رسمی دادگستری تجاری تمکن مالی تمکن مالی مهاجرت تمکن مالی مهاجرت به کانادا درخواست کارشناسی ملک راضیه ارمغانی سرقفلی صنعتی فرم درخواست ارزیابی ملک قرارداد قرارداد پیمانکاری مشاوره حقوقی مهندسی عمران نمونه گزارش ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری پیمانکار پیمانکاری کارشناس رسمی دادگستری کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک کارگاه کمیسیون ماده 5 گزارش ارزیابی اموال منقول گزارش ارزیابی لوازم خانگی و اداری
Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید