موبایل: ۰۹۱۲۵۳۶۳۸۶۴

آدرس : تهران – مجیدیه جنوبی – خیابان کرمان شمالی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

قرارداد کار موقت یا با مدت معین

قرارداد كار موقت یا با مدت معين

قرارداد کار موقت یا با مدت معین

این قرارداد از جمله قراردادهای کار موقت یا با مدت معین جهت استخدام در یک شرکت یا نهاد یا موسسه خصوصی یا دولتی بوده که با مشاوره کارشناسان متخصص اداره کار تنظیم و در شرکتها و نهادها بزرگ اقتصادی مورد استفاده قرار گرفته است.

براساس ضوابط مندرج در قانون کار، این قرارداد در تاریخ ……….. فیمابین شرکت ………..به شماره ثبت …………. اداره ثبت شرکتهای تهران به مدیریت عاملی ………… به نشانی : تهران،…………….. به عنوان کارفرما از یک سو و آقا/ خانم ………….. با مشخصات زیر که در این قرارداد کارپذیر نامیده می شود از سوی دیگر منعقد گردید.

ماده۱) مشخصات کارپذیر

نام :………………………………….نام خانوادگی:……………………. نام پدر:……………..شماره شناسنامه:……………………………….     تاریخ تولد:………………………………

کد ملی:……………………… محل صدور:……………..  وضعیت تاهل :……………..  وضعیت نظام وظیفه: ………………… تعداد فرزند:……………..

مدرک تحصیلی:………………..معرف آقا /خانم ………………………………   کد پستی:…………………..

نشانی محل سکونت: ……………………………………………………………………… تلفن:…………………………

ماده ۲) حقوق و مزایای ماهانه کار پذیر

حقوق و مزایای ماهانه کارپذیر به شرح زیر پس از تایید کارکرد پرداخت خواهد شد.

ردیفشرحمبلغ (به ریال)ملاحظات
۱حقوق پایه  
۲مزایای سابقه کار (پایه سنواتی)  
۳فوق العاده مسئولیت  
۴حق اولاد  
۵حق مسکن  
جمع کل به عدد :جمع کل به حروف:

تبصره ۱: پرداخت مبالغ فوق پس از وضع کسور قانونی ( بیمه، مالیات، و سایر بدهی های کارپذیر به کارفرما) صورت می گیرد.

تبصره ۲ : مصوبات قانونی الزام آوربرای کارفرما در مورد افزایش دستمزد یا مزایای قانونی از تاریخ لازم الاجرا شدن اعمال می گردد.

تبصره ۳: در ماههای ۲۹ ، ۳۰ ، ۳۱ روزه دستمزد به میزان کارکرد پرداخت می شود.

ماده ۳) نوع کار ارجاعی

عبارت است از : ………………………………………………………………..

ماده ۴) محل کار

محل کار کارپذیر، شهرستان ……………….. می باشد و هر گونه جابه جایی کارپذیر در طول مدت قرار داد در حوزه عملکرد کارفرما از اختیارات کار فرما می باشد.

مشاوره در امور قراردادها توسط امیر امیدی کارشناس رسمی دادگستری

ماده ۵) مدت قرارداد

مدت این قرارداد از تاریخ ……………………… تا تاریخ ……………………    به مدت ………….. ماه / روز می باشد که پس از خاتمه مدت قرارداد به خودی خود از اعتبار ساقط می شود.

ماده ۶) ساعات کار

ساعات کار برابر مقررات داخلی کارفرما و با توجه به ساعت کار قانونی به کارپذیر اعلام خواهد شد مضافاً اضافه کاری مازاد بر ساعت کار قانونی بر اساس ماده ۵۹ قانون کار خواهد بود .

تبصره : ساعات صرف غذا و استراحت جزء ساعات کار محسوب نمی شود.

ماده ۷) تعطیلات هفتگی و رسمی :

روز جمعه، روز تعطیل هفتگی با استفاده از مزد می باشد. تعطیلات رسمی نیز برابر تعطیلات رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران است.

ماده ۸) مرخصی کارپذیر

مرخصی کارپذیر برابر ماده ۶۴ قانون کار می باشد.

ماده ۹) تعهدات کارپذیر

کارپذیر ملزم و متعهد به رعایت مقررات و آئین نامه های داخلی محل کار و همچنین رعایت ضوابط و اصول ایمنی و نظم و حفظ شئونات اخلاقی و اسلامی است و همچنین مکلف است به طور مرتب و احسن در جهت انجام امور محوله از سوی کارفرما عمل نماید و از امکانات و وسایل و ابزارآلاتی که در اختیارش قرارداده شده به نحو احسن و صرفاً در جهت امور محوله و بدون حق استفاده شخصی استفاده نموده و ضمن رعایت بهداشت فردی، محیط کار را پاکیزه نگهدارد.

از قبول هرگونه کار و یا تعهد استخدامی دیگری در طول مدت قرارداد خودداری نماید.

کلیه اطلاعات مربوط به کارفرما را که در اثر ارجاع کار و یا اطلاع از مفاد مذاکرات و یا پرونده ها تحصیل نموده، محرمانه تلقی و در حفظ اسرار، اسناد و مدارک دقت لازم معمول و نسبت به وظائف امانت داری خود عمل نماید.

در پایان مدت قرارداد و یا فسخ قراردادکلیه اموال ، اسناد و مدارک متعلق به کارفرما را مسترد نماید.

در صورت ورود هرگونه خسارت مادی یا معنوی ناشی از اقدامات مقصرانه وی در حین انجام وظیفه و یا به مناسبت آن نسبت به اشخاص ثالث و یا کارفرما خسارات مزبور را راساً جبران نماید.

کارفرما ماذون است در مواردی که به تشخیص خود جهت بیمه تکمیل درمان یا اقدامات رفاهی و خدماتی قراردادهایی منعقدکند یا تسهیلاتی برقرار سازد نسبت به کسر اقساط و هزینه های آن از حقوق و مزایای کارپذیراقدام نماید.

کارپذیر ملزم به ارائه تضمین قابل قبول که از سوی کارفرما تعیین می گردد خواهد بود کارفرما می تواند از محل تضمین مربوطه نسبت به جبران خسارت اقدام کند.

کارپذیر مکلف است در صورت تغییر محل سکونت نشانی جدید را به کارفرما اعلام دارد در غیر این صورت نشانی مندرج در این قرارداد به عنوان نشانی قانونی کارپذیر تلقی می شود.

کارپذیر پس از مطالعه مفاد قرارداد و علم کامل از مندرجات آن مبادرت به امضاء ذیل آن نموده و کلیه ادعاهای احتمالی بعدی را از خود سلب و ملغی اثر اعلام می دارد

ماده ۱۱) موارد فسخ قرارداد

در موارد ذیل قرارداد کار خاتمه یافته تلقی می گردد و کارپذیر باید جهت تسویه حساب به کارفرما مراجعه نماید.

۱۱.۱.غیبت غیر مجاز به مدت ۲ روز متوالی یا ۳ روز متناوب در سال .

۱۱.۲.تاخیر در ورود یا تعجیل در خروج از محل کار جمعاً بمدت ۲ ساعت در ماه.

۱۱.۳.محکومیت به حدود ، قصاص ، کلاهبرداری ، خیانت در امانت ، جعل ، قاچاق کالا،‌ دزدی، عضویت در شرکتهای هرمی ، ورود و خروج غیر مجاز از کشور ، ارتکاب جرایم مواد مخدر(اعم از نگهداری – توزیع – تولید – فروش – استفاده ) ، خرید و فروش مشروبات الکلی و مواد روانگردان ، اقدام علیه امنیت کشور، دعوا و مشاجره ، تمرد و خودداری از انجام وظیفه ، داشتن سوء پیشینه، استعمال دخانیات و استفاده از الفاظ رکیک و ارتکاب کلیه اعمال مجرمانه که موجب محکومیت قطعی کارپذیر از سوی مقامات قضایی گردد.

۱۱.۴.عدم رعایت شئونات اسلامی و اخلاق حرفه ای از جمله عدم رعایت ضوابط ایمنی و بهداشتی ، قمار، شرط بندی، پوشش نامناسب ، برخورد غیر اخلاقی با همکاران و مدیران مافوق و کارکنان تحت امر، ارباب رجوع، سوء استفاده از اموال و امکانات کارفرما ، ارائه گزارش خلاف واقع و اظهار مطالب کذب به مناسب انجام وظیفه یا در ارتباط آن، افشای مستندات و مدارک و نیز افشاء اسرار کاری و تجاری کارفرما به هر شکل از جمله : از طریق نشر الکترونیکی حسب تشخیص کارفرما.

۱۱.۵.کاهش تولید یا تغییرات ساختاری در اثر شرایط اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و لزوم تغییرات گسترده در فن آوری

۱۱.۶.ارائه اطلاعات نادرست در تکمیل پرسشنامه یا مدارک استخدامی یا اصالت نداشتن مدارک ارائه شده .

۱۱.۷.قصور و تعلل در انجام وظایف محوله یا ایجاد بی نظمی و بر هم زدن آرامش در محیط کار و ترغیب یا تحریک دیگران به کم کاری یا اعتصاب و تحصن.

۱۱.۸.تغییر ساختارتشکیلاتی و تعدیل نیرو حسب مصوبه هیئت مدیره کارفرما.

۱۱.۹.عدم رعایت مقررات داخلی کارفرما در سایر موارد.

۱۱.۱۰.بی احتیاطی، کم کاری، سهل انگاری و بی دقتی در انجام وظیفه و حفظ اموال کارفرما.

۱۱.۱۱.امتناع از شرکت در دوره های آموزش یا ناتوانی در گذراندن دوره های مذکور.

۱۱.۱۲.چنانچه کارفرما در موضوع کار واگذار شده به کارگر قبل از اتمام مدت قرارداد امکان ادامه فعالیت نداشته باشد قرارداد منفسخ تلقی و کارپذیر استحقاق دریافت مزایای قانونی و سنوات خدمت نسبت به ایام کارکرد را خواهد داشت.

۱۱.۱۳.ترک کار.

ماده ۱۲) مزایای پایان کار

مزایای پایان کار برابر ماده ۲۴ قانون کار پرداخت خواهد شد.

ماده ۱۳) تمدید قرارداد

انعقاد این قرارداد هیچگونه حقی مبنی بر تمدید قرارداد یا استخدام دائم یا حقوقی بیش از میزان تعیین شده در این قرارداد برای کارپذیر ایجاد ننموده و فقط برای مدت مندرج در قرارداد معتبر است .

ماده ۱۴) تعداد نسخ قرارداد

این قرارداد در ۱۴ماده و ۴ تبصره در ۴ نسخه متحد المتن تنظیم و منعقد گردیده و تمامی نسخه ها در حکم واحد بوده و از تاریخ انعقاد برای طرفین لازم الاجرا می باشد.

نام، نام خانوادگی، امضاء واثر انگشت کارپذیر                                                  امضاء کارفرما

مسئول مستقیم                                                                                        مدیر اداری

دانلود قرارداد فایل Word

دانلود قرارداد فایل PDF

قرارداد | قرارداد کار با مدت معین | قرارداد کار موقت | قرارداد کار موقت یا با مدت معین | قرارداد کار | کار
5/5

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.

برچسب‌ها
Dispute resolution between the employer and the contractor by an official judicial expert آزمون کانون کارشناسان آزمون کانون کارشناسان 1400 آزمون کانون کارشناسان بهمن 1400 ارزیابی املاک ارزیابی املاک، کارخانجات، زمین، فروشگاه، برج، ویلا ارزیابی اموال منقول ارزیابی اموال منقول و لوازم خانگی و اداری توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی سرقفلی ارزیابی لوازم خانگی و اداری ارزیابی لوازم خانگی و اداری و اموال منقول توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک ارزیابی ملک تجاری ارزیابی ملک تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در منطقه یک تهران ارزیابی کارخانجات امیرامیدی امیر امیدی بتن تامین دلیل توسط کارشناس رسمی دادگستری تجاری تمکن مالی تمکن مالی مهاجرت تمکن مالی مهاجرت به کانادا درخواست کارشناسی ملک راضیه ارمغانی سرقفلی صنعتی فرم درخواست ارزیابی ملک قرارداد قرارداد پیمانکاری مشاوره حقوقی مهندسی عمران نمونه گزارش ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری پیمانکار پیمانکاری کارشناس رسمی دادگستری کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک کارگاه کمیسیون ماده 5 گزارش ارزیابی اموال منقول گزارش ارزیابی لوازم خانگی و اداری
Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید