موبایل: ۰۹۱۲۵۳۶۳۸۶۴

آدرس : تهران – مجیدیه جنوبی – خیابان کرمان شمالی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

آشنایی با ابزار پایدارسازی گودبرداری (قسمت دوم)

آشنایی با ابزار پایدارسازی گودبرداری (قسمت دوم)

آشنایی با ابزار پایدارسازی گودبرداری (قسمت دوم)

دستگاه حفاری دریل واگن

دریل واگن نوعی از دستگاه های حفاری ضربه ای است که مجموعه پاورهد از طریق واگن به دکل نصب شده و بر روی دکل بالا و پایین می شود. مجموعه دکل و پاور هد بر روی دو نوع زیربندی که شامل چرخ شنی و چرخ لاستیکی است مونتاژ می شود. برای تسریع در اجرای پروژه های حفاری و انجام چال زنی انبوه، از این مدل دستگاه استفاده می شود. دستگاه حفاری دریل واگن برای عملیات حفر گمانه در معادن، راه سازی، تونلینگ، ژئوترمال، سدسازی و … کاربرد دارد. با توجه به عدم نیاز به تثبیت دستگاه روی زمین به دلیل وزن نسبتاً زیاد دریل واگن ها، صرفه جویی قابل توجه ای در زمان اجرای حفاری بدست می آید. این دستگاه ها در ۲ مدل هیدرولیک دیزلی و هیدرولیک برقی طراحی و تولید می شود. جابجایی دریل واگن ها به صورت خودکششی با موتور های هیدرولیکی که روی چرخ ها نصب شده است، انجام شده و فقط هنگام چال زنی احتیاج به کمپرسور هوا دارند.

دستگاه حفاری دریل واگن شامل ۶ بخش مختلف است

۱) زیربندی، در دو نوع چرخ شنی و چرخ لاستیکی
۲) دکل، با ابعاد متفاوت
۳) کنترل پنل
۴) سیستم روتیشن یا دوران
۵) پاوریونیت
۶) سیستم پیشروی با سیستم جک و قرقره مرکب و یا سیستم موتور و گیربکس

دستگاه دریل واگن دارای سه درجه آزادی است که ابعاد و شکل دستگاه با توجه به درخواست متقاضی متفاوت است و شامل سه نوع می باشد.

مینی دریل واگن

دریل واگن بزرگ

دریل واگن خاص بر اساس سفارش و درخواست مشتری

کنترل دستگاه دریل واگن به صورت هیدرولیک و پنوماتیک (بادی) می باشد که از طریق کنترل پنل اعمال می شود. با توجه به بدنه فلزی دریل واگن ها و نوع رنگ صنعتی استفاده شده برای آن، مقاومت دستگاه درمقابل خوردگی افزایش می یابد. تمامی دریل واگن ها توسط کارشناسان مجموعه آرمیکو با توجه به درخواست مشتریان طراحی و ساخته می شود.

ابزار گودبرداری | ابزارهای پایدارسازی گودبرداری | دریل واگن | گودبرداری

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.

برچسب‌ها
Dispute resolution between the employer and the contractor by an official judicial expert آزمون کانون کارشناسان آزمون کانون کارشناسان 1400 آزمون کانون کارشناسان بهمن 1400 ارزیابی املاک ارزیابی املاک، کارخانجات، زمین، فروشگاه، برج، ویلا ارزیابی اموال منقول ارزیابی اموال منقول و لوازم خانگی و اداری توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی سرقفلی ارزیابی لوازم خانگی و اداری ارزیابی لوازم خانگی و اداری و اموال منقول توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک ارزیابی ملک تجاری ارزیابی ملک تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در منطقه یک تهران ارزیابی کارخانجات امیرامیدی امیر امیدی بتن تامین دلیل توسط کارشناس رسمی دادگستری تجاری تمکن مالی تمکن مالی مهاجرت تمکن مالی مهاجرت به کانادا درخواست کارشناسی ملک راضیه ارمغانی سرقفلی صنعتی فرم درخواست ارزیابی ملک قرارداد قرارداد پیمانکاری مشاوره حقوقی مهندسی عمران نمونه گزارش ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری پیمانکار پیمانکاری کارشناس رسمی دادگستری کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک کارگاه کمیسیون ماده 5 گزارش ارزیابی اموال منقول گزارش ارزیابی لوازم خانگی و اداری
Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید