موبایل: ۰۹۱۲۵۳۶۳۸۶۴

آدرس : تهران – مجیدیه جنوبی – خیابان کرمان شمالی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

چرا باید از کارشناس استفاده کنیم؟

چرا باید از کارشناس استفاده کنیم؟

چرا باید از کارشناس استفاده کنیم؟

عموم افرادی که اقدام به خرید ملک می‌کنند از مهارت و تخصص کافی در خرید ملک برخوردار نیستند. خرید ملک بصورت کاملا تخصصی به دو بعد اصلی فنی و حقوقی و بعد فرعی منطقه تقسیم می‌شود. 

الف)بعد فنی: بررسی تمامی ابعاد فنی سازه، اعم از سازه اصلی، نقشه پلان و بسیاری از موارد دیگر

ب)بعد حقوقی: بررسی تمامی مدارک و مستنداتی ملک برای تطبیق وضعیت ملک، در رهن بودن ملک و بسیاری از موارد دیگر

ج)بعد فرعی منطقه: بررسی تمامی دسترسی‌های ملک، نزدیکی به شریان‌های محلی و مرغوبیت ملک موردنظر و اهلیت ساکنین آن منطقه

در انتهای تمامی این بررسی‌ها نیز گزارش کاملی از وضعیت ملک از تمامی ابعاد و قیمت پیشنهادی اعلام می‌شود.

بررسی تمامی این مسائل نیاز به دانش و تخصص کافی برای رسیدن به نتیجه مطلوب را دارا می‌باشد که عموم مردم تمامی این تخصص و دانش را ندارند. بهتر است برای تصمیم‌گیری در خرید یک ملک، حتما با مشورت یک کارشناس متخصص در این حوزه همراه شویم تا درگیر مشکلات بعدی نشویم.

کارشناسان رسمی دادگستری تهران - ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری

یکی از بسیار اتفاقاتی که در حوزه ملک می‌افتد، فروش مال غیر است. این اتفاق رایج که یک اقدام غیرقانونی است را عموما با استعلام می‌توان قبل از خرید تشخیص داد.

بسیاری از مواقع فروشندگان ملک دست به ظاهرسازی و بازسازی میزنند تا چشم خریدار را بر روی معایب ملک بپوشانند، درصورتی که ظاهر بازسازی شده یک ملک دلیل بر مرغوبیت یک ملک چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ حقوقی نمی‌باشد و باید تمامی این ابعاد را مورد بررسی قرار داد.

میزان مبلغی که از بابت خرید و یا فروش یک ملک رد و بدل می‌شود جمیع این بررسی‌ها بوده و هیچگاه نمی‌توان به یک بعد آن تکیه کرد. به همین دلیل بهتر است ریسک خرید و یا فروش این نوع کالا (سرمایه‌ای بسیار زیاد) را به حداقل رساند و از کارشناس متخصص این حوزه که کاملا بی‌طرفانه به بررسی می‌پردازد و ارزش واقعی و اصالت ملک را بررسی می‌کند سپرد.

پ.ن: بنگاه‌های معاملات املاک، هیچگونه بررسی حقوقی و یا فنی را درخصوص خرید و یا فروش انجام نمی‌دهند و محاسبه حق الزحمه این صنف زحمت کش براساس میزان حجم معامله خواهد بود که کمی با عنصر "بی‌طرفی"  در تضاد خواهد بود. درصورتی که در سامانه کارشناسی آنلاین میزان حق الزحمه هیچ ارتباطی به میزان حجم معامله نخواهد داشت و حق الزحمه قبل از ارائه گزارش کارشناسی به طرف درخواست کننده کاملا شفاف ارائه خواهد شد.

کارشناس دادگستری
5/5

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.

برچسب‌ها
Dispute resolution between the employer and the contractor by an official judicial expert آزمون کانون کارشناسان آزمون کانون کارشناسان 1400 آزمون کانون کارشناسان بهمن 1400 ارزیابی املاک ارزیابی املاک، کارخانجات، زمین، فروشگاه، برج، ویلا ارزیابی اموال منقول ارزیابی اموال منقول و لوازم خانگی و اداری توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی سرقفلی ارزیابی لوازم خانگی و اداری ارزیابی لوازم خانگی و اداری و اموال منقول توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک ارزیابی ملک تجاری ارزیابی ملک تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در منطقه یک تهران ارزیابی کارخانجات امیرامیدی امیر امیدی بتن تامین دلیل توسط کارشناس رسمی دادگستری تجاری تمکن مالی تمکن مالی مهاجرت تمکن مالی مهاجرت به کانادا درخواست کارشناسی ملک راضیه ارمغانی سرقفلی صنعتی فرم درخواست ارزیابی ملک قرارداد قرارداد پیمانکاری مشاوره حقوقی مهندسی عمران نمونه گزارش ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری پیمانکار پیمانکاری کارشناس رسمی دادگستری کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک کارگاه کمیسیون ماده 5 گزارش ارزیابی اموال منقول گزارش ارزیابی لوازم خانگی و اداری
Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید