موبایل: ۰۹۱۲۵۳۶۳۸۶۴

آدرس : تهران – مجیدیه جنوبی – خیابان کرمان شمالی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

نمونه درخواست کارشناسی از دادگاه

نمونه درخواست کارشناسی از دادگاه

نمونه درخواست کارشناسی از دادگاه

نظریه تکمیلی کارشناسی، نظریه ای است که پس از ارائه نظریه اولیه کارشناس به دادگاه، اعتقاد دادگاه بر ناقص بودن تحقیقات و ناکافی بودن توضیحات کارشناس، صادر و به دادگاه می شود. نظریه تکمیلی کارشناسی، همچون نظریه اولیه وی، قابل اعتراض بوده و ارجاع مجدد موضوع، به همان کارشناس اولیه، مستلزم پرداخت هزینه مجدد نمی باشد.

نمونه لایحه درخواست نظریه تکمیلی کارشناسی

ریاست محترم شعبه ... دادگاه حقوقی ... شهرستان ...

با سلام

احتراما ینجانب... خواهان پرونده کلاسه، با تقدیم این لایحه در مهلت اعتراض قانونی، از تاریخ دریافت ابلاغیه وصول نظریه کارشناسی، اعتراض خود را نسبت به آن نظریه، با استناد به دلایل ذیل، اعلام می دارم: همانطور که مستحضر می باشید، در پی طرح ادعای جعل، از سوی اینجانب، قرار ارجاع امر به کارشناس خط شناسی ، صادر و موضوع به آقای ... کارشناس خط و امضا ارجاع گردیده ؛

متاسفانه، کارشناس محترم، تنها به دریافت اسناد ابرازی خوانده و تطابق امضای وی که در حضور کارشناس، ارائه گردیده با امضای موجود در آن اسناد، اکتفا نموده؛ حال آنکه، بنابر مدارک ابرازی از سوی اینجانب، نمونه امضای خونده، در سند شماره ... تنظیمی در دفترخانه شماره .... شهرستان... نیز موجود می باشد که قطعا تطبیق امضای خوانده با آن نمونه امضا، می تواند در کشف حقیقت راهگشا باشد؛ و با این وجود، کارشناس محترم، از مراجعه به آن دفترخانه و اخذ رونوشت سند، خودداری نموده است.

با توجه به مراتب فوق و با در نظر گرفتن این نکته که قطعا تطبیق امضای خوانده با نمونه امضای درج شده در سند رسمی شماره ...، می تواند در کشف حقیقت راهگشا باشد، درخواست صدور قرار تکمیل نظریه کارشناس، به شرح فوق، مورد استدعا می باشد.

کارشناسان رسمی دادگستری تهران - ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری
درخواست کارشناسی از دادگاه | نمونه درخواست کارشناسی از دادگاه | نمونه لایه درخواست نظریه تکمیلی کارشناسی
5/5

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.

برچسب‌ها
Dispute resolution between the employer and the contractor by an official judicial expert آزمون کانون کارشناسان آزمون کانون کارشناسان 1400 آزمون کانون کارشناسان بهمن 1400 ارزیابی املاک ارزیابی املاک، کارخانجات، زمین، فروشگاه، برج، ویلا ارزیابی اموال منقول ارزیابی اموال منقول و لوازم خانگی و اداری توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی سرقفلی ارزیابی لوازم خانگی و اداری ارزیابی لوازم خانگی و اداری و اموال منقول توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک ارزیابی ملک تجاری ارزیابی ملک تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در منطقه یک تهران ارزیابی کارخانجات امیرامیدی امیر امیدی بتن تامین دلیل توسط کارشناس رسمی دادگستری تجاری تمکن مالی تمکن مالی مهاجرت تمکن مالی مهاجرت به کانادا درخواست کارشناسی ملک راضیه ارمغانی سرقفلی صنعتی فرم درخواست ارزیابی ملک قرارداد قرارداد پیمانکاری مشاوره حقوقی مهندسی عمران نمونه گزارش ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری پیمانکار پیمانکاری کارشناس رسمی دادگستری کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک کارگاه کمیسیون ماده 5 گزارش ارزیابی اموال منقول گزارش ارزیابی لوازم خانگی و اداری
Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید