موبایل: ۰۹۱۲۵۳۶۳۸۶۴

آدرس : تهران – مجیدیه جنوبی – خیابان کرمان شمالی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

نرم افزار محاسبه قیمت ملک

نرم افزار محاسبه قیمت ملک

نرم افزار محاسبه قیمت ملک

یکی از جدیدترین دغدغه‌های متولیان بخش مسکن به خصوص مدیران وزارت راه و شهرسازی بحث اجاره‌نشینی و متناسب سازی قیمت‌ها در بازار اجاره است. سیاست‌های متفاوتی برای کنترل قیمت‌ها و افزایش توان متقاضیان برای پرداخت مبالغ ودیعه یا همان پیش پرداخت و حتی اجاره در وزارت راه و شهرسازی در نظر گرفته شده است. از ارائه تسهیلات و حتی ادغام دو وام ازدواج و مسکن گرفته تا برنامه‌های وزارتخانه برای جهت‌دهی موسسات و نهادها به سمت اجاره‌داری حرفه‌ای.

اینها سیاست‌هایی هستند که در صورت اعمال درست و نظارت دقیق می­تواند تا حدودی به بازار مسکن و مخصوصا بازار اجاره کمک کند. اما احتمال سوداگری و استفاده نادرست و سوءاستفاده از این مشوق‌ها در بین مالک‌ها وجود دارد. به این ترتیب که با ارائه تسهیلات مالکان مبلغ درخواستی خود را بیش از ارزش ملک طلب می­کنند و به قولی مبلغ تسهیلات را هم روی پول پیش میکشند.

از این رو نیاز است یک شاخص متناسب با محله برای بازار اجاره تعریف شود تا نسبت به مشخصات ملک، قیمت‌گذاری‌ها در حوالی شاخص عنوان شده در نظر گرفته شود. اما همیشه در اقتصاد مسکن قوانین دستوری به خصوص در قیمت‌گذاری اثرات منفی گذاشته و تعیین شاخص قیمت از سوی یک نهاد کارساز نبوده است. در نتیجه می­توان از طریق نرم افزار محاسبه قیمت خانه ، ملک‌های یک منطقه ارزش‌گذاری شود و متناسب با آن قیمت‌گذاری صورت بگیرد.

حقیقت این امر این است که با توجه به سیاست های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و شرایط نابسامانی که وجود دارد هیچ نرم افزار محاسبه قیمت املاک در کشور عزیزمان ایران نمی‌تواند به دقت و سرعت کارشناسان رسمی دادگستری عمل کند و قطعا هر نرم افزاری حتی در بهترین شرایط و موقعیت مکانی ایده آل جهان اولی نیز دارای خطایی خواهد بود.

ارزیابی املاک توسط کارشناس رسمی دادگستری تهران
کارشناسی املاک توسط کارشناس رسمی دادگستری

کما این که در کشور ما ایران با توجه به شرایط کنونی و قیمت لکه‌ای املاک در سراسر کشور و حتی در یک شهر بهترین مسیر جهت ارزیابی املاک بصورت تخصصی و قانونی که دارای امتیازات قانونی مختلف خواهد بود بهتر است از کارشناسان رسمی دادگستری دارای صلاحیت امور ساختمانی استفاده کنید.

نرم افزار قیمت ملک | نرم افزار محاسبه املاک | نرم افزار محاسبه قیمت ملک | نرم افزار محاسبه ملک

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.

برچسب‌ها
Dispute resolution between the employer and the contractor by an official judicial expert آزمون کانون کارشناسان آزمون کانون کارشناسان 1400 آزمون کانون کارشناسان بهمن 1400 ارزیابی املاک ارزیابی املاک، کارخانجات، زمین، فروشگاه، برج، ویلا ارزیابی اموال منقول ارزیابی اموال منقول و لوازم خانگی و اداری توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی سرقفلی ارزیابی لوازم خانگی و اداری ارزیابی لوازم خانگی و اداری و اموال منقول توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک ارزیابی ملک تجاری ارزیابی ملک تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در منطقه یک تهران ارزیابی کارخانجات امیرامیدی امیر امیدی بتن تامین دلیل توسط کارشناس رسمی دادگستری تجاری تمکن مالی تمکن مالی مهاجرت تمکن مالی مهاجرت به کانادا درخواست کارشناسی ملک راضیه ارمغانی سرقفلی صنعتی فرم درخواست ارزیابی ملک قرارداد قرارداد پیمانکاری مشاوره حقوقی مهندسی عمران نمونه گزارش ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری پیمانکار پیمانکاری کارشناس رسمی دادگستری کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک کارگاه کمیسیون ماده 5 گزارش ارزیابی اموال منقول گزارش ارزیابی لوازم خانگی و اداری
Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید