موبایل: ۰۹۱۲۵۳۶۳۸۶۴

آدرس : تهران – مجیدیه جنوبی – خیابان کرمان شمالی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

معرفی بهترین برندهای چرخ خیاطی

معرفی بهترین برندهای چرخ خیاطی

معرفی بهترین برندهای چرخ خیاطی

تقریبا می‌توان گفت همه افراد، برای خرید هر نوع کالایی که مد نظر آن ها است، در ذهن خود معیارهایی دارند و در نهایت دوست دارند جنسی با کیفیت و با قیمت مناسب تهیه کنند. بدیهی است که برای داشتن چنین تجربه‌ای، قبل از خرید، باید اطلاعاتی درباره محصول مورد نظر کسب کنید و براساس این اطلاعات، بهترین مورد را انتخاب کنید.

در این پست در مورد یکی از لوازم مورد نیاز خانم‌ها که تقریبا در هر خانه‌ای که کدبانویی با سلیقه دارد، پیدا می‌شود صحبت کنیم و آن چیزی نیست جز چرخ خیاطی. برای یافتن یک چرخ خیاطی خوب سری به وبسایت‌های مختلف زدیم و پس از مطالعه چند وب‌سایت، به جمع‌بندی رسیدیم که ترجیح دادیم آن را در مطلبی تحت عنوان بهترین چرخ خیاطی در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم. 

 چرخ خیاطی برادر Brother Innov-Is55p Sewing Machine

چرخ خیاطی برادر Brother Innov-Is55p Sewing Machine

Innov-Is55p یک چرخ خیاطی سنگین وزن با وزن تقریبی ۹.۵ کیلوگرم و بدنه‌ای با ابعاد نسبتا بزرگ (طول ۵۳.۵ سانتی‌متر، عرض ۲۸.۵ سانتی‌متر و ارتفاع ۴۶ سانتی‌متر) است. بر روی بدنه این چرخ خیاطی یک نمایشگر وجود دارد که به وسیله آن تنظیم دستگاه برای کاربر راحت‌تر از قبل خواهد بود.

از قابلیت‌های دوخت چرخ خیاطی Innov-Is55p، می‌توان به مواردی مانند دوخت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تیکه دوزی، پارچه های ضخیم، پارچه های نازک، زیپ، ژتون دوزی، دکمه و جا دکمه و پس دوزی اشاره کرد. این دستگاه قادر به انجام عرض دوخت ۰ تا ۷ میلی ‌متر و طول دوخت ۰ تا ۵ میلی ‌متر است. پدال الکترونیکی که برای Innov-Is55p در نظر گرفته شده است، تا حد بسیار زیادی به آسودگی کاربر در حین کار با آن کمک می‌کند. در صورتی که به لحاظ مالی مشکلی ندارید و سنگین بودن این چرخ خیاطی برایتان دردسرساز نیست و آن را در جای ثابتی استفاده خواهید کرد، ممکن است این مورد مناسب شما باشد.

اطلاعاتی از چرخ خیاطی برادر Brother Innov-Is55p Sewing Machine

– سیستم قاب ماکو افقی
– دارای ۳ مدل جاد کمه تک مرحله‌ای
– توانا در دوخت رفو و پارچه‌های کشی
– شامل کلید کنترل سرعت
– دارای سوزن نخ کن
– دارای کار پیش‌بر۷ دنده‌ای
– دارای LCD مونوکروم و لامپ LED
– دارای کلید دوخت معکوس
– بازرویی آزاد
– مجهز به تیغه برش نخ
– شامل ماسوره پرکن سریع
– جای‌گذاری آسان ماسوره
– دارای کاور سخت

مدل چرخ خیاطیInnov-Is55p Sewing Machine
شرکت سازندهBrother
وزن۳۰۰ گرم
تعداد خط تماس۱ عدد
مدت شارژدهی در حین مکالمه۲۰ ساعت
برد بی‌سیم 50 متر در فضای خانه و ۳۰۰ متر در فضای باز
ظرفیت دفترچه تلفن۲۰۰۰ مخاطب
منشی تماسبله، ۵۰ دقیقه

چرخ خیاطی کاچیران Kachiran 4084S Sewing Machine

بهترین چرخ خیاطی کاچیران

چرخ خیاطی کاچیران Kachiran 4084S Sewing Machine

برند کاچیران یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برندها در زمینه تولید چرخ خیاطی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. ۴۰۸۴S یکی از مدل‌های سری newlife این برند است که ظاهری ساده دارد. بدنه این چرخ خیاطی ۷.۵ کیلوگرمی، از جنس آلومینیوم است. اندازه بدنه ۴۰۸۴S نسبتا به موارد قبلی کوچکتر و جمع و جورتر است.
۴۰۸۴S توانایی ارائه ۸۴ مدل دوخت دارد و این برای یک چرخ خیاطی خانگی بسیار عالی است. این دستگاه قادر به انجام عرض دوخت ۰ تا ۷ میلی‌متر و طول دوخت ۰ تا ۶ میلی‌متر است. اگر به دنبال چرخ خیاطی جمع و جور، دارای قابلیت‌های بسیار خوب و قیمت مناسب هستید، ۴۰۸۴S می‌تواند برای شما مناسب باشد.

اطلاعاتی از چرخ خیاطی کاچیران Kachiran 4084S Sewing Machine

از سایر ویژگی‌های ۴۰۸۴S می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
– بدنه سبک و مستحکم
– دوخت استرچ
– اهرم خلاص کننده شانه کار پیش بر بالا
– امکان تعویض سریع و راحت پایه‌ها
– دارای اهرم معکوس و بازوی آزاد و متحرک
– گردونه تنظیم کشش نخ
– گرد دوزی
– دوخت جادکمه چهار مرحله
– دارای گردونه تنظیم موقعیت سوزن، سوزن نخ کن و نخ بر

مدل چرخ خیاطی۴۰۸۴S Sewing Machine
شرکت سازندهKachiran
وزن۳۰۰ گرم
تعداد خط تماس۱ عدد
مدت شارژدهی در حین مکالمه۲۰ ساعت
برد بی‌سیم 50 متر در فضای خانه و ۳۰۰ متر در فضای باز
ظرفیت دفترچه تلفن۲۰۰۰ مخاطب
منشی تماسبله، ۵۰ دقیقه

چرخ خیاطی ژانومه مدل janome JH1512 

بهترین چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه مدل janome JH1512 

برند ژانومه هم یکی از برندهای بسیار پرطرفدار چرخ خیاطی به خصوص در ایران است. مدل JH1512 ظاهری جالب و کمی متفاوت از بقیه مدل‌های معرفی شده دارد. جنس بدنه خارجی آن از فایبرگلاس است اما جنس بدنه داخلی از فلز و آلومینیوم تشکیل شده است. این دستگاه ۸.۵ کیلوگرمی ابعادی به اندازه ۳۸×۲۳×۴۷ سانتی متر دارد.

این دستگاه قادر به انجام عرض دوخت ۰ تا ۵ میلی‌متر و طول دوخت ۰ تا ۴ میلی‌متر است. این دستگاه قادر به ارائه تنها ۱۴ مدل دوخت است و قابلیت دوخت به صورت ساده، زیگزاگ، گلدوزی، تیکه‌دوزی، پارچه های ضخیم، پارچه های نازک، زیپ، دکمه و جا دکمه و پس‌دوزی دارد. از اقلام همراه این چرخ خیاطی می‌توان به مواردی مانند ۳ عدد پایه، ۳ عدد ماسوره، ۱ عدد بشکاف، ۱بسته سوزن شماره ۱۴، ۱ عدد پیچ گوشتی کوچک و ۱عدد پیچ گوشتی متوسط اشاره کرد.

اطلاعاتی از چرخ خیاطی ژانومه مدل janome JH1512

از ویژگی‌های این چرخ خیاطی می‌توان موارد زیر را نام برد:
– طول دوخت ۴ میلی متر
– مجهزبه سوزن نخ کن اتوماتیک
– دارای درب پلاستیکی محکم ABS
– قابلیت دوخت دکمه و جادکمه در ۴ مرحله
– توانایی‌های دوخت پارچه‌های ضخیم و نازک
– ساخت بدنه داخلی از جنس آلومینیوم
– قابلیت دوخت‌های حلقوی (باز وآزاد)
– جهت دوخت دورآستین و دمپای شلوار
– قابلیت نصب انواع سایز سوزن‌ها از۹ الی ۱۸ برای انواع پارچه‌ها و دوخت‌ها

مدل چرخ خیاطیJH1512
شرکت سازندهjanome
وزن۳۰۰ گرم
تعداد خط تماس۱ عدد
مدت شارژدهی در حین مکالمه۲۰ ساعت
برد بی‌سیم 50 متر در فضای خانه و ۳۰۰ متر در فضای باز
ظرفیت دفترچه تلفن۲۰۰۰ مخاطب
منشی تماسبله، ۵۰ دقیقه
5/5

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.

برچسب‌ها
Dispute resolution between the employer and the contractor by an official judicial expert آزمون کانون کارشناسان آزمون کانون کارشناسان 1400 آزمون کانون کارشناسان بهمن 1400 ارزیابی املاک ارزیابی املاک، کارخانجات، زمین، فروشگاه، برج، ویلا ارزیابی اموال منقول ارزیابی اموال منقول و لوازم خانگی و اداری توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی سرقفلی ارزیابی لوازم خانگی و اداری ارزیابی لوازم خانگی و اداری و اموال منقول توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک ارزیابی ملک تجاری ارزیابی ملک تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در منطقه یک تهران ارزیابی کارخانجات امیرامیدی امیر امیدی بتن تامین دلیل توسط کارشناس رسمی دادگستری تجاری تمکن مالی تمکن مالی مهاجرت تمکن مالی مهاجرت به کانادا درخواست کارشناسی ملک راضیه ارمغانی سرقفلی صنعتی فرم درخواست ارزیابی ملک قرارداد قرارداد پیمانکاری مشاوره حقوقی مهندسی عمران نمونه گزارش ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری پیمانکار پیمانکاری کارشناس رسمی دادگستری کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک کارگاه کمیسیون ماده 5 گزارش ارزیابی اموال منقول گزارش ارزیابی لوازم خانگی و اداری
Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید