موبایل: ۰۹۱۲۵۳۶۳۸۶۴

آدرس : تهران – مجیدیه جنوبی – خیابان کرمان شمالی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

مشاوره قرارداد مشارکت در ساخت

مشاوره قرارداد مشارکت در ساخت

مشاوره قرارداد مشارکت در ساخت توسط گروه کارشناسان رسمی دادگستری و مشاورین حقوقی مجموعه تهران کارشناس

قرارداد مشارکت در ساخت، قراردادی نامعین می‌باشد که طبق ماده ۱۰ قانون مدنی نگاشته می‌شود.
قرارداد مشارکت در ساخت تلفیقی از دانش فنی و حقوقی است و برای نوشتن آن هیچ سازمان یا نهاد آموزشی وجود ندارد.

مشارکت در ساخت قراردادی پُر سود با ریسک زیاد است.در این قرارداد، ملک کلنگی یا زمین که  بعضا کل سرمایه یک فرد را شامل می شود که پیرو قرارداد نوشته شده در اختیار شخص دیگری جهت احداث بنا قرار می‌گیرد.

برای دستیابی به موفقیت و نتیجه دلخواه در این قرارداد، خصوصا مالکین باید از دانش و مشاوره افراد متخصص در زمینه مشارکت در ساخت بهره مند شوند و راهکارهای تخصصی ارائه شده توسط ایشان را به کار گیرند.

تفاوت مشاور با واسطه املاک 

واسطین املاک که در کشور ما بیشتر در بنگاه های مشاور املاک فعالیت دارند تعهد به نتیجه دارند، بدین معنا که در قبال انجام کار و معامله کمیسیون دریافت می‌نمایند. در واقع درآمد اصلی آنها منوط به امضا قرارداد و به نتیجه رسیدن کار است، لذا امکان دارد منفعت طرفین برای آن‌ها اولویت اصلی نباشد.

مشاور در قبال مبلغی که دریافت می‌کند اقدام به ارائه مشاوره تخصصی به شما می‌کند و تا اتمام زمان قرارداد همراه شما خواهد بود تا مشکلات احتمالی را پیش بینی و از وقوع آن‌ها جلوگیری کند. (در کنار مشاور شما می‌توانید بیشترین سود و کمترین ضرر را داشته باشید.)

تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت توسط کارشناس رسمی دادگستری
مشاوره و تنظیم قرارداد مشارکت در ساخت

ویژگی‌های مشاور مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت به دلیل اینکه تلفیقی از دانش حقوقی و فنی است، نیاز به مشاوری دارد که مسلط به حقوق باشد و همچنین مسائل فنی ساخت و ساز را بداند و همین طور از ضوابط به روز شهرداری و شهرسازی مطلع باشد تا در قرارداد پیش بینی های لازم را انجام دهد و مسیر قرارداد را هموار و بدون مشکل کند.

از اشتباهات رایج در انتخاب مشاور مشارکت در ساخت این است که  تنها دانش حقوقی مشاور را ملاک انتخاب قرار دهیم و به دانش فنی و اطلاع وی از ضوابط بروز شهرداری توجهی نداشته باشیم.

مشاوره با مجموعه تهران کارشناس

مجموعه تهران کارشناس از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه‌های مرتبط با ساختمان شروع کرده است. این مجموعه دارای کادری مجرب از کارشناسان مهندسی عمران،معماران و حقوقدانان خبره در حوزه صنعت ساختمان است.

روی کمک ما حساب کنید

تنظیم داوری و مشاوره قرارداد مشارکت در ساخت | قرارداد مشارکت در ساخت | مشاوره قرارداد مشارکت در ساخت

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.

برچسب‌ها
Dispute resolution between the employer and the contractor by an official judicial expert آزمون کانون کارشناسان آزمون کانون کارشناسان 1400 آزمون کانون کارشناسان بهمن 1400 ارزیابی املاک ارزیابی املاک، کارخانجات، زمین، فروشگاه، برج، ویلا ارزیابی اموال منقول ارزیابی اموال منقول و لوازم خانگی و اداری توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی سرقفلی ارزیابی لوازم خانگی و اداری ارزیابی لوازم خانگی و اداری و اموال منقول توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک ارزیابی ملک تجاری ارزیابی ملک تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در منطقه یک تهران ارزیابی کارخانجات امیرامیدی امیر امیدی بتن تامین دلیل توسط کارشناس رسمی دادگستری تجاری تمکن مالی تمکن مالی مهاجرت تمکن مالی مهاجرت به کانادا درخواست کارشناسی ملک راضیه ارمغانی سرقفلی صنعتی فرم درخواست ارزیابی ملک قرارداد قرارداد پیمانکاری مشاوره حقوقی مهندسی عمران نمونه گزارش ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری پیمانکار پیمانکاری کارشناس رسمی دادگستری کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک کارگاه کمیسیون ماده 5 گزارش ارزیابی اموال منقول گزارش ارزیابی لوازم خانگی و اداری
Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید