موبایل: ۰۹۱۲۵۳۶۳۸۶۴

آدرس : تهران – مجیدیه جنوبی – خیابان کرمان شمالی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

قرارداد پیمانکاری مطالعات مکانیک خاک و ژئوتکنیک

قرارداد پیمانکاری مطالعات مکانیک خاک و ژئوتکنیک

قرارداد پیمانکاری مطالعات مکانیک خاک و ژئوتکنیک

این قرارداد در تاریخ ……….. بین شرکت ……….. به نمایندگی آقای …………. مدیرعامل شرکت، به آدرس ……………….. که در متن قرارداد به عنوان کارفرما نامیده می شود، از یک طرف و شرکت ………… به نمایندگی آقایان ………………….. به سمت رئیس هیئت مدیره و آقای …………… به سمت مدیرعامل شرکت به آدرس ……………………………………………… در متن قرارداد به عنوان مشاور نامیده می شود، از طرف دیگر منعقد می گردد.

۱.موضوع قرارداد

تهیه گزارش مطالعات مکانیک خاک و ژئوتکنیک پروژه ................. پلاک ثبتی …………. قطعات ……….. یک و ……….. دو به آدرس ………………………………………………………………..

۲.حدود خدمات مشاور

مشاور متعهد می گردد طبق توافق با کارفرما پس از اخد نتایج مهم آزمایش های کارگاهی و آزمایشگاهی در گزارش فنی، اطلاعات زیر را به کارفرما ارائه نماید.

جمع آوری اطلاعات مربوط به زمین شناسی عمومی و گسلهای فعال در منطقه و بازدید کارگاه

خصوصیات فیزیکی ومکانیکی لایه های خاک

برآورد ظرفیت باربری مجاز و نشیت شالوده ها

برآورد ضرایب فشارهای جانبی خاک جهت طرح دیوار حائل

برآورد ضریب عکس العمل خاک (KS)

برآورد ضریب نفوذ پذیری لایه ها

 تعیین ضرایب زلزله

تبصره : گزارش مذکور می بایست مورد تایید شهرداری شهر........... منطقه ……… قرار گیرد.

۳.تعهدات کارفرما

کارفرما کمک های لازم در حد متعارف جهت تسهیل کار مشاور را به شرح زیر به عمل خواهد آورد :

کمک در اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط جهت انجام مطالعات

کمک در برقرار کردن وسایل ارتباط و تشریک مساعی مشاور ژئوتکنیک با مشاور معمار و محاسب

کارفرما در تهیه کلیه اطلاعات، مدارک و طرح های موجود که با مشاور ژئتکنیک ارتباط پیدا می کند و ب درخواست مشاور ژئوتکنیک با آن تشریک مساعی خواهد کرد.

تامین آب مورد نیاز حفاری، نگهبان و در صورت نیز احداث راه دسترسسی در حد عبور وسایل و تجهیزیات به محل گمانه ها، در تعهد کارفرما می باشد.

تبصره : در صورتی که بند ۳-۴ توسط مشاور به انجام برسد هزینه ها یمتعلقه با کسب توافق کارفرما به مشاور پرداخت خواهد شد.

۴.مدت قرارداد

مدت قرارداد از زمان انعقاد قرارداد و پس از تحویل زمین به مدت ………. روز می باشد.

مشاوره در امور قراردادها توسط امیر امیدی کارشناس رسمی دادگستری

۵.حق الزحمه

مبلغ اولیه این قرارداد ……….. ریال برآورد شده است (طبق برآورد پیوست) و مبلغ نهایی بر اساستعرفه خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح سال …….. (بخشنامه شماره ……….. مورخ ………) سازان برنامه و بودجه در خصوص موضوع قرارداد با اعمال ۱۰ % تخفیف تعیین می گردد.

از مبلغ حق الزحمه ۵ % مالیات کسر و به حساب دارایی واریز می گردد. همچنین ابت بیمه قرارداد ۱۰ % به صورت علی احساب کسر شده که پس از ارائه مفاصا حساب بیمه توسط مشاور، به مشاور مسترد خواهد شد.

۶.تغییر در مقادیر کار

چنانچه در اجرای عملیات احجام یا آیتم های پیش بینی شده در برآورد اولیه تغییر نماید، مبلغ نهایی قرارداد با در نظر گرفتن تغییر مقادیر عملیاتی (افزایش یا کاهش) بر اساس مقادیر واقعی عملیات اجرایی و بر اساس تعرفه خدمات ژئوتکنیک و مقاومت مصالح سال ……… (بخشنامه شماره ……. مورخ ………) سازمان برنامه و بودجه در خصوص موضوع قرارداد با اعمال ۱۰ % تخفیف تعیین می گردد که پس از تایید توسط کارفرما مبنای پرداخت خواهد بود.

چنانچه در اجرای عملیات احجام و یا آیتم های پیش بینی شده در برآورد اولیه افزایش یابد، مدت قرارداد با توافق و تایید کارفرما متناسب با افزایش و تغییرات مربوطه افزایش خواهد یافت.

۸.تصویب کار

کارفرما ظرف مدت ……… ماه گزارش ارائه شده را بررسی و نظر خود را در مورد کامل بودن یا وجود اشکالات کتباً به مشاور اعلام می نماید.

اگر کارفرما ظرف مدت ……. ماه نظر خود را به مشاور اعلام ننماید گزارش تصویب شده تلقی می گردد.

 در صورت وجود اشکالات مجری ظرف ……. ماه از زمان ارائه اشکالات توسط کارفرما، باید اشکالات گزارش را مرتفع و گزارش کامل را به کارفرما ارائه نماید.

تصویب کار رافع مسئولیت مشاور نخواهد بود و در هر حال مشاور مسئول و جوابگوی اشکالات و تناقضات گزارش خواهد بود.

با توجه به تیصره ماده ۲ در صورت عدم تایید گزارش مشاور ژئوتکنیک از جانب شهرداری، هیچگونه پرداختی بابت این قرارداد به مشاور پرداخت نخواهد شد.

۸.نحوه پرداخت حق الزحمه

………. % مبلغ حق الزحمه به عنوان پیش پرداخت پس از انعقاد قرارداد پس از دریافت ضمانت نامه معتبر پرداخت می شود .

………. % مبلغ حق الزحمه در زمان ارائه گزارش به کارفرما پرداخت می شود.

………. % مبلغ حق الزحمه پس از بررسی و تایید گزارش توسط کارفرما پرداخت می گردد.

۹.نظارت بر اجرای عملیات

نظارت بر اجرا از طرف نماینده بازرسی کارفرما انجام می شود و نظارت اجرا شده به هیچ وجه از مسئولیت اجرای پیمانکار نمی کاهد.

۱۰.حل اختلاف

هر گاه در اجرا و یا تفسیر مفاد قرارداد بین طرفین اختلاف نظر پیش آید دو طرف می توانند برای حل سریع آن مذاکره نمایند و در صورت توافق به داور مرضی الطرفین مراجعه نمایند. در صورت عدم پذیرش نظریه داور، از طریق مراجع ذیصلاح قضایی مورد اختلاف را حل و فصل خواهد نمود.

زمان داوری از ارجاع دعاوی به داور ۳ ماه شمسی می باشد.

تمامی ابلاغ ها و اطلاعیه ها به داور به وسیله اظهارنامه به عمل می آید.

۱۱.فورس ماژور

در صورت بروز شرایط و حوادث غیر مترقبه خارج از اراده طرفین لازم است مدعی مراتب را کتباً به طرف مقابل اعلام و درخواست جلسه مشترک نماید. تصمیمات متخذع د رجلسه موصوف ملاک عمل خواهد بود.

۱۲.فسخ قرارداد

فسخ قرارداد طرفین تابع عقود در قانون مدنی است و علاوه بر آن کارفرما می تواند با اعلام کتبی یک هفته قبل در موارد ذیل قرارداد را فسخ نماید:

۱۲.۱. ورشکستگی یا انحلال شرکت پیمانکار

۱۳.نٌسخ قرارداد

طرفین با تاییدیه کلیه مراتب فوق این قرارداد که شامل ………. ماده و ……… تبصره …… می باشد امضا و مبادله نمودند که …….. نسخه اصل نزد پیمانکار و ………… نسخه دیگر نزد کارفرما می باشد.

محل امضاء کارفرما محل امضاء پیمانکار

دانلود قرارداد فایل Word

دانلود قرارداد فایل PDF

پیمانکاری | قرارداد پیمانکاری | قرارداد پیمانکاری مطالعات مکانیک خاک و ژئوتکنیک | مطالعات | مطالعات مکانیک خاک و ژئوتکنیک | مکانیک خاک

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.

برچسب‌ها
Dispute resolution between the employer and the contractor by an official judicial expert آزمون کانون کارشناسان آزمون کانون کارشناسان 1400 آزمون کانون کارشناسان بهمن 1400 ارزیابی املاک ارزیابی املاک، کارخانجات، زمین، فروشگاه، برج، ویلا ارزیابی اموال منقول ارزیابی اموال منقول و لوازم خانگی و اداری توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی سرقفلی ارزیابی لوازم خانگی و اداری ارزیابی لوازم خانگی و اداری و اموال منقول توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک ارزیابی ملک تجاری ارزیابی ملک تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در منطقه یک تهران ارزیابی کارخانجات امیرامیدی امیر امیدی بتن تامین دلیل توسط کارشناس رسمی دادگستری تجاری تمکن مالی تمکن مالی مهاجرت تمکن مالی مهاجرت به کانادا درخواست کارشناسی ملک راضیه ارمغانی سرقفلی صنعتی فرم درخواست ارزیابی ملک قرارداد قرارداد پیمانکاری مشاوره حقوقی مهندسی عمران نمونه گزارش ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری پیمانکار پیمانکاری کارشناس رسمی دادگستری کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک کارگاه کمیسیون ماده 5 گزارش ارزیابی اموال منقول گزارش ارزیابی لوازم خانگی و اداری
Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید