موبایل: ۰۹۱۲۵۳۶۳۸۶۴

آدرس : تهران – مجیدیه جنوبی – خیابان کرمان شمالی

کانون کارشناسان رسمی دادگستری

ارائه برگه تمکن مالی مهاجرت توسط کارشناس رسمی دادگستری

ارائه برگه تمکن مالی ارزیابی ملک مهاجرت

کارشناسی املاک و سایر دارایی های متعلق به خانواده و متقاضی جهت کسب اقامت و یا مهاجرت به استرالیا توسط کارشناس رسمی دادگستری جهت اثبات توانایی مالی مورد نیاز – همراه با تایید و مهر کارشناس رسمی دادگستری ، ارایه پروانه معتبر و در صورت نیاز ترجمه همراه با تاییدیه های لازم صورت می پذیرد .

ارزیابی و کارشناسی زمین ، آپارتمان ، مستغلات، واحد تجاری ، اداری و سایر املاک و دارائیهای متقاضیان دریافت ویزا ، اقامت تحصیلی و یا مهاجرت به استرالیا و ارایه گواهی تمکن مالی  به زبان انگلیسی (مشاوره رایگان ) توسط کارشناس رسمی دادگستری و بر اساس اسناد و مدارک مالکیت متقاضی و خانواده ایشان انجام می شود. در مواردی ارزیابی املاک متعلق به متقاضی بر اساس قیمت واقعی و معاملاتی چهار سال منتهی به کارشناسی و به تفکیک هر سال صورت می پذیرد.

اثبات تمکن مالی مهاجرت به انگلستان
اثبات تمکن مالی مهاجرت به انگلستان توسط کارشناس رسمی دادگستری

ارایه خدمات کارشناسی و ارزیابی املاک در این دفتر در اسرع وقت و ظرف مدت حدودا دو روز کاری صورت می پذیرد

کارشناس رسمی دادگستری

در این مجموعه تهران کارشناس هیچگونه هزینه ای مازاد بر تعرفه تحت عناوین مختلف از متقاضی کارشناسی دریافت نخواهد گردید

آدرس دفتر تهران : مجیدیه جنوبی - کرمان شمالی - کوچه زرین قبائی

تماس : ۰۲۱-۲۶۱۴۴۴۷۳


کارشناس رسمی دادگستری ، مهاجرت به استرالیا

به طور کلی، میتوان به دلایل زیر برای محبوبیت مهاجرت استرالیا در میان متقاضیان ایرانی مهاجرت اشاره کرد:

  • موقعیت بهتر شغلی:‌یکی از مهمترین دلایل رواج مهاجرت به استرالیا، اقتصاد قوی این کشور میباشد که حتی در دوره رکود جهانی نیز آسیب چندانی ندید. استرالیا از نرخ بیکاری پایینی بهره میبرد.
  • کیفیت بالای زندگی در استرالیا:
    آب و هوای خوب، آلودگی بسیار کم، جمعیت پایین و مناظر بکر و دیدنی از جمله جذابیت های مهاجرت به استرالیا میباشند.
  • سطح بالای آموزش در استرالیا:‌
    کشور استرالیا از سطح بالایی در آموزش در سطوح مختلف بهره میبرد و حتی بزرگترین صادرات کشور استرالیا، خدمات تحصیلی این کشور میباشد.
  • وابستگی های خانوادگی: جمعیت زیادی از ایرانیان، دارای اقامت استرالیا میباشند و اخذ ویزای استرالیا برای بسیاری از جمله انگیزه ای برای پیوستن به سایر اعضای خانواده میباشد .
  • تنوع فرهنگی استرالیا:‌
    یکی از بزرگترین مزایای مهاجرت به استرالیا نسبت به بقیه کشورها، وجود تنوع فرهنگی در این کشور است. اکثر ساکنین استرالیا، یا در خارج از استرالیا متولد شده اند و یا دارای پیشینه از کشوری غیر از استرالیا هستند.
  • امنیت بیشتر:‌نرخ ارتکاب جرایم در استرالیا بسیار پایین است و این مساله، استرالیا را برای متقاضیان مهاجرت استرالیا جذاب تر کرده است.
  • سبک خاص زندگی استرالیایی:‌
    استرالیایی ها به داشتن زندگی آرام و بی دغدغه معروف هستند. این امر مدیون شرایط جغرافیایی خاص این کشور و موقعیت مالی مناسب استرالیایی ها است.
اثبات تمکن مالی مهاجرت به کانادا توسط کارشناس رسمی دادگستری

اثبات تمکن مالی برای دریافت اقامت و یا مهاجرت به استرالیا :

مهاجرت : مهاجرت و دریافت اقامت استرالیا دارای روشهای متنوع و گوناگونی است که با توجه به شرایط هر یک از متقاضیان متفاوت میباشد . ممکن است برای یک داوطلب روش سریع و ایده آل روش کارآفرینی باشد ولی برای متقاضی دیگر روش سرمایه گذاری و برای دیگری روش گسترش تجارت و یا از طریق مهارت و تخصص . یکی از مهمترین وجوه موفقیت در اخذ اقامت کشور استرالیا اثبات تمکن مالی متقاضی ویا خانواده ایشان میباشد که این امر از طریق کارشناسی و برآورد اموال و املاک متقاضی توسط کارشناس رسمی دادگستری همراه با تاییدیه وزارت امور خارجه و دادگستری برای متقاضیان محترم در این مجموعه صورت می پذیرد .

اثبات تمکن مالی مهاجرت به استرالیا توسط کارشناس رسمی دادگستری

خدمات گروه کارشناس رسمی دادگستری :

کارشناسی و ارزش گذاری زمین ، آپارتمان ، املاک تجاری و سرقفلی ، املاک صنعتی ، … جهت دریافت تسهیلات و کارشناسی املاک توسط کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان و ثبتی و کارشناس رسمی  رشته ماشین آلات جهت درخواستهای ارزیابی کارخانه ها و تاسیسات .

تعیین قیمت عادلانه روز املاک به منظور دریافت وام ، تضمین وثیقه نزد شرکت های دولتی و خصوصی توسط کارشناس رسمی دادگستری .

تنظیم گزارش توسط کارشناس رسمی دادگستری در رشته راه و ساختمان ، امور ثبتی و کارشناس رسمی  رشته  وسایط نقلیه جهت درخواستهای ارزیابی خودرو  (ارائه گزارش و تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه برای ارایه به سفارت کشورهای آمریکا ، کانادا ، استرالیا ،انگلیس ، ترکیه … )

نقشه برداری و تعیین دقیق ابعاد و حدود ثبتی  توسط کارشناس رسمی دادگستری .

اثبات تمکن مالی مهاجرت به آمریکا توسط کارشناس رسمی دادگستری

کارشناس رسمی دادگستری ، مهاجرت به استرالیا

 اثبات تمکن مالی توسط کارشناس رسمی دادگستری بابت ارایه به ارگانها و نهادهای کشورهای خارجی جهت امور بیمه ، تضمین بازنشستگی ، بیزینس ، …

ارزیابی ملک بر اساس قیمت روز و همچنین قیمت در سنوات گذشته ، جهت اقامت دائم و انواع روشهای مهاجرت  برای ارائه به سفارت یا اداره مهاجرت استرالیا توسط کارشناس رسمی دادگستری با صلاحیت مربوط انجام می شود.

 ارزش گذاری  خودرو ، … توسط کارشناس رسمی دادگستری با صلاحیت مربوطه .

توضیحاتی در رابطه با مهاجرت به استرالیا :

قوانین مرتبا در حال تغییر است و در هر زمان باید استعلام جهت قوانین روز دریافت شود .

نوآوری کسب و کار و اقامت استرالیا ازطریق تمکن مالی

جریان نوآوری کسب و کار برای افراد کسب و کار با مهارت طراحی شده است که در فکر یک کسب و کار جدید یا موجود در استرالیا هستند.

برای واجد شرایط بودن  این نوع ویزا، متقاضی مهاجرت به استرالیا و اقامت استرالیا ازطریق تمکن مالی باید شرایط زیر را داشته باشد:

زیر ۵۵ سال باشید
از سوی دولت استرالیا، توسط یک ایالت دولتی ، ایالت قلمرو و یا استرادایوس معرفی شود
دعوت نامه برای درخواست ویزا داشته باشید
دیدار با تمام الزامات بهداشت و شخصیت باید رعایت شود
حداقل نمره ۶۵ در آزمون امتیاز
برای ۲ سال از ۵ سال مالی قبل از دعوت به درخواست، سرمایه گذار باید مبالغی را در یک کسب و کار حداقل برای دو سال از چهار سال مالی قبل از دعوتنامه درخواست کند

در برخی از روشهای مهاجرت به استرالیا ، اثبات تمکن مالی ملکی به میزان ۲۰۰ هزار دلار که توسط کارشناس رسمی دادگستری گواهی شده باشد جهت احراز تمکن مالی کفایت میکند .

اثبات تمکن مالی مهاجرت به آلمان
اثبات تمکن مالی مهاجرت به آلمان توسط کارشناس رسمی دادگستری

استرالیا سومین کشور انگلیسی زبان جهان می باشد که دارای سی و هشت دانشگاه دولتی می باشد . برای اخذ ویزای تحصیلی کشور استرالیا حداقل نیاز به یک مدرک زبان انگلیسی IELTS 6 دارید و می توانید تا یک ماه پس از پست کردن مدارک ، مدرک زبان خود را تسلیم نمایید .

کارشناس رسمی دادگستری ، مهاجرت به استرالیا

دوره های SCHOOLS برای مهاجرت به استرالیا :

در این دوره که برای افراد است که قصد تحصیل در مقاطع زیر دیپلم را دارند می باشد که می توانند دو نفر که معمولا پدر و مادر فرد هستند اجازه حضور در کنار فرزندان خود را تا سن ۱۸ سال خواهند داشت . هزینه تحصیل در این دوره ۱۰۰۰۰ $ الی ۱۸۰۰۰ $ می باشد .

دوره FOUNDATION & DIPLOMA :

این دوره همان دوره دیپلم در ایران است که دانش آموزان در استرالیا می توانند با یکسال تحصیل در این دوره ، به مقاطع دانشگاهی راه یابند . هزینه تحصیل در این دوره ۱۵۰۰۰ $ الی ۲۸۰۰۰ $ می باشد.

برای افرادی که مدرک دیپلم نظام قدیم دارند باید در دوران دیپلما تحصیل نمایند. برای افرادی که خواهان تحصیل در رشته های پزشکی هستند باید در دوره های دیپلما تحصیل نمایند سپس باید چهار سال در رشته علوم پایه تحصیل نمایند و سپس به شرط قبولی در آزمون دانشگاه می توانند در رشته های پزشکی ادامه تحصیل نمایند.

اثبات تمکن مالی مهاجرت به استرالیا توسط کارشناس رسمی دادگستری

مقطع لیسانس :

مقطع لیسانس در کشور استرالیا ۴سال زمان تحصیل به طول می انجامد وهزینه تحصیل ۱۶۰۰۰ $ الی ۳۵۰۰۰ $ می باشد در این دوره دانشجویان اجازه بیست ساعت کار در هفته را دارا می باشند که با کارهای پارت تایم می توانید سهمی از مخارج زندگی خود را پوشش دهید.

مقطع فوق لیسانس :

در دوره فوق لیسانس دانشجویان در مدت دو سال تحصیل خود می توانند همانند دوره لیسانس می توانند بیست ساعت در هفته کار به صورت پارت تایم انجام دهند . هزینه تحصیل حدود ۲۰۰۰۰$ الی ۳۵۰۰۰ $ می باشد .  هزینه ماهیانه زندگی در استرالیا حدود ۱۰۰۰ $ الی ۱۵۰۰۰ $ می باشد .

ویزای کار استرالیا :

اخذ ویزای کار در تمام کشور ها یکی از سریع ترین راه ها در بحث گرفتن اقامت دائم است . این سخن به این دلیل بیان می شود چون شما به آن کشور مالیات و بیمه می پردازید شما زودتر از سایر ویزا ها به اقامت خواهید رسید .

ویزایSKILL WORKER برای مهاجرت به استرالیا :

ویزای جستجوگر کار در کشور استرالیا بر اساس امتیاز بندی است . کشور استرالیا چون هجوم سیل زیادی از توریست را دارد به همین خاطر علاوه بر اینکه زمان زیادی را باید صف انتظار باشید و قانون عطف ما سبق دارد ، شما باید مدرک تحصیلی تان در لیست مشاغل مورد نیاز باشد .

ویزای ثبت شرکت در استرالیا :

اخذ این نوع ویزا به شرط دریافت نامه حمایت دولت منطقه ای یا ایالتی در کشور استرالیا است . باید همراه با این نامه شما تجربه و مهارت لازم در آن زمینه مذکور را داشته باشید .

شما برای اخذ این ویزا باید سنی کمتر از ۵۵ سال را علاوه بر داشتن حمایت نامه از ایالت های استرالیا و ارائه تمکن مالی حداقل پانصد هزار دلار استرالیا در حساب داشته باشید .

اثبات تمکن مالی مهاجرت به استرالیا توسط کارشناس رسمی دادگستری

ویزای سرمایه گذاری در استرالیا :

برای اخذ این نوع ویزا باید سنتان کمتر از ۵۵ سال باشد و موافقت نامه های دولتی ایالات استرالیا ، داشتن حداقل سه سال سابقه مدیریت در مورد مذکور ، داشتن تمکن مالی طبق رقمی که هر دوره اعلام می شود جهت سرمایه گذاری در کشور استرالیا ، کسب مدرک زبان انگلیسی حداقل IELTS 5 و عدم وابستگی جز همسر خود شرایطی است که مورد نیاز می باشد .

مهاجرت سرمایه گذاری نوعی از مهاجرت است که در آن فرد مقدار مشخصی از سرمایه را به کشوری که قصد اقامت دائم را دارد از طریق سرمایه گذاری تزریق نماید.  کشور استرالیا یک مرکز مالی محسوب است و یک سیستم پیشرفته مالی و مخابراتی را به وجود آورده است که به راحتی برای شروع کسب و کار و روابط تجاری بین المللی امکان پذیر می باشد. ( تمکن مالی استرالیا ) نوآوری کسب و کار و ویزای سرمایه گذاری در استرالیا برای متقاضیانی می باشد که توسط یک ایالت دولتی یا آژانس استرالیا نامزد شده اند و دعوتنامه ای برای درخواست توسط وزیر مهاجرت و حفاظت مرزی طراحی شده است . این نوع ویزا به مدت چهار سال و سه ماه از تاریخ صدور مجوز معتبر می باشد و اجازه می دهد تا متقاضی برای مدت ویزا به استرالیا سفر کند و در استرالیا باشد . اقامت استرالیا از طریق تمکن مالی دارای چهار روند است که هر کدام دارای الزامات متفاوتی هستند و عبارتند از: جریان نوآوری کسب و کار، جریان سرمایه گذار، جریان سرمایه گذار قابل توجه و جریان سرمایه گذار برتر.

کارشناس رسمی دادگستری ، مهاجرت به استرالیا

ارائه برگه تمکن مالی | ارائه برگه تمکن مالی ارزیابی ملک مهاجرت توسط کارشناس رسمی دادگستری | ارائه برگه تمکن مالی انگلیس | ارائه برگه تمکن مالی مهاجرت توسط کارشناس رسمی دادگستری | ارزیابی ملک جهت ارائه برگه تمکن مالی مهاجرت | تمکن مالی | تمکن مالی مهاجرت | تمکن مالی مهاجرت به اروپا | تمکن مالی مهاجرت به استرالیا | تمکن مالی مهاجرت به امریکا | تمکن مالی مهاجرت به انگلستان | تمکن مالی مهاجرت به کانادا

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.پر کردن فیلدهای نشانه‌گذاری شده‌ با * ضروری می‌باشد.

برچسب‌ها
Dispute resolution between the employer and the contractor by an official judicial expert آزمون کانون کارشناسان آزمون کانون کارشناسان 1400 آزمون کانون کارشناسان بهمن 1400 ارزیابی املاک ارزیابی املاک، کارخانجات، زمین، فروشگاه، برج، ویلا ارزیابی اموال منقول ارزیابی اموال منقول و لوازم خانگی و اداری توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی سرقفلی ارزیابی لوازم خانگی و اداری ارزیابی لوازم خانگی و اداری و اموال منقول توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک ارزیابی ملک تجاری ارزیابی ملک تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در تهران ارزیابی ملک توسط کارشناس رسمی دادگستری در منطقه یک تهران ارزیابی کارخانجات امیرامیدی امیر امیدی بتن تامین دلیل توسط کارشناس رسمی دادگستری تجاری تمکن مالی تمکن مالی مهاجرت تمکن مالی مهاجرت به کانادا درخواست کارشناسی ملک راضیه ارمغانی سرقفلی صنعتی فرم درخواست ارزیابی ملک قرارداد قرارداد پیمانکاری مشاوره حقوقی مهندسی عمران نمونه گزارش ارزیابی کارشناس رسمی دادگستری پیمانکار پیمانکاری کارشناس رسمی دادگستری کارشناس رسمی دادگستری ارزیابی ملک کارگاه کمیسیون ماده 5 گزارش ارزیابی اموال منقول گزارش ارزیابی لوازم خانگی و اداری
Call Now Buttonبا ما تماس بگیرید